Saturday, April 10, 2010

Nur Kasih...

salam...

rindu mengamit...sukar untk mengusirnya, rinduku padanya melebihi rindu ku pade ALLAH..
die yg menjadikan diriku yg kini...tolonglah ya ALLAH..bantulah aku mengatasi rinduku ini...orng yg dirindu tidak dpt memahami kerinduanku ini,kerena die sgt mementingkan pelajaran ku..aku faham akn tujuanya tp rindu ini tidak mengerti...seluruh alam menentangku...apakah rindu ini tidak memahami kehadiranya pada waktu yg salah...jgn la biarkan aku diselubungi oleh rindu ini ya ALLAH...kuatkan lah hatiku kpdMU, sesungguhNYA Engkau yg lebih berhak memiliki rindu ku ini.....aku kembali kpdMU ya ALLAH.. kerana aku masih mencari yg hakiki dan sinar yg pasti...janji suci MU yg abadi...nur kasih MU yg ku dambakan...nur kasih MU yg kuperlukan ,nur kasih MU yg kuinginkan, nur kasih MU..... ya ALLAH janji MU adalah pasti...akhirat pasti dtng...hari pembalasan pasti akn muncul....berikanlah aku kesempatan untuk memiliki syafa'at rasulku...
izinkan lah aku ya ALLAH...sekali lagi..kembali kejln mu yg pernah aku jalani..jln yg penuh dgn cahaya.....Nur kasih.......amin..

No comments:

Post a Comment